2015. dec. 30.

2015 év végi értékelés: LEGJOBB KARAKTEREK


A tegnapi nagy csalódások után térjünk át az idei év kedvenceire, és elsőnek nézzük meg kik azok a könyves karakterek, akiket imádtam idén.

1. LEGJOBB NŐI FŐSZEREPLŐ

Az a nagy helyzet, és ilyen még nem fordult elő velem a négy év alatt, hogy idén ebben a kategóriában nem tudok győztest hirdetni. Többször is átpörgettem az ide olvasólistámat és egyik női főszereplőre se tudnám azt mondani, hogy ő volt a legjobb, legkiemelkedőbb vagy épp legemlékezetesebb női karakter, akivel idén ismerkedtem meg az olvasásaim során. Így ez a kategória most üres marad idén.

2. LEGJOBB FÉRFI FŐSZEREPLŐ

ATTICUS O'SULLIVAN


Ha esetleg nem ismernétek ezt a könyvsorozatot, akkor minél hamarabb kezdjétek el, mert egy roppant humoros, könnyed és szórakoztató olvasmány, méghozzá egy remek narrátorral az élen. Atticust rögtön megkedveltem és a szívembe zártam, mert megtestesít mindent, amiért annyira szeretem a férfi főszereplős (narrátoros) könyveket. Okos, talpraesett, bátor, vicces és olyan jó fej, hogy azt kívánjuk... bárcsak a valóságban is létezne egy ilyen férfi.

3. LEGJOBB PÁROS

JUNE ÉS DAY


Általában nem bírom sokáig elviselni a tini szerelmet és a tini szerelmespárokat, de June és Day párosa rögtön megfogott magának és az elejétől drukkoltam nekik. Két remek karakter, akik merőben más helyről származnak, és akik ellenségként kezdik, de aztán hamar egymásba szeretnek. Meg kell küzdeniük az életükért és a boldogságukért, és eleget szenvednek mindketten, de végül csak egymásra találnak. Egy remek szerelmi történet az övék, az egyik legjobb ifjúsági páros, akikkel YA könyvben találkozni lehet.

*Holnap az év utolsó értékelése jön, melyben az idei kedvenceket szedtem össze. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...