2014. dec. 29.

2014 év végi értékelés: LEGNAGYOBB CSALÓDÁS


El sem hiszem, hogy megint ilyen gyorsan elröppent egy év, olyan hihetetlen az egész. Már csak három nap van hátra a decemberből, így ismét elérkezett a szokásos év végi értékelés ideje. Mikor elkezdtem írni a listákat, nem volt nehéz dolgom, nem kellett sokat gondolkoznom a válaszokon. Minden valahogy olyan evidens volt idén. Ismét három posztban gyűjtöttem össze az idei legrosszabbakat és legjobbakat, és ezeket az utolsó három nap teszem majd közzé. Elsőnek kezdjünk a nagy csalódásokkal. :)

1. Legnagyobb csalódás: FILMEK



Vitathatatlanul az ide év legrosszabb könyvadaptációja és egyik legrosszabb filmje. Nagy csalódás volt számomra, mert a könyveket annyira szeretem, és annyira remek filmet lehetett volna belőlük készíteni. Volt egy remek alapanyag, amit a készítők teljesen tönkrevágtak. Nem is csoda, hogy nagyot bukott a film, így szerintem semmi esély a folytatásra.

2. Legnagyobb csalódás: SOROZATOK



Ne tévesszen meg a sorozatról korábban írt értékelés, ami ugyan a húgomtól származik, de én is maximálisan egyetértettem vele. A régi értékelést csak kontrasztnak linkeltem be ide, hogy lássátok mennyire imádtam a sorozatot. Tavaly nagy kedvencem lett, amit csak véletlen fedeztem fel a tévében, és az akkor még csak 2 évadot egyben ledaráltam. Imádtam a részeket. Aztán elkezdődött a 3. évad, ami már nem volt ugyanaz, de azért még mindig végignéztem valahogy. Érdekelt annyira, hogy ne adjam fel. A 3. évadban kezdett el esni a színvonal, és nagyon sok unalmas rész volt.

Aztán a 4. évadban romlott el minden, és ezt már én se bírom nézni. Pár rész után abbahagytam. Egyszerűen nem tud érdekelni a sok szereplő nyomora. Nolan és Emily még mindig remek karakterek, de rajtuk kívül a többiek mintha nem lennének régi önmaguk. Victoria Conrad nélkül semmit se ér. Nagyon hiányolom Conradot, ők ketten remek páros voltak, imádtam nézni, ahogy cseszegetik egymást. Jack még mindig halálra untat, Margaux totál semleges számomra, Daniel és Charlotte pedig annyira feleslegesek, hogy már a készítők se tudják mihez kezdjenek velük. Ja és majdnem elfelejtettem a "legjobbat", David "csodás" visszatérését. Na itt vágta el nálam magát a sorozat. David mégis él, és ezért Emily egész eddigi életcélja mondhatni teljesen felesleges volt. Itt köptek arcon az írók, és ezt sosem tudom nekik megbocsájtani. Sajnálom, mert imádtam az első két évadot. :(

*Holnap érkezik a következő értékelés, melyben az év legjobb könyves karaktereit gyűjtöttem össze. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...