2012. dec. 14.

Csontváros: az első still fotók!!!


És megérkezett az első két still (jelenetfotó) a Csontváros filmből. Íme itt is vannak. :)


Az elsőn, amint láthatjátok Clary szerepel, kezén egy rúnával, és épp akció közben.


A másikon meg a vadásztrió, vagyis pontosabban Jace, Izzy és Alec látható. És igen, jól látjátok, a kép a Pandemonium klubból van. Izzy tökéletes lett, pont ahogyan elképzeltem a könyv olvasása közben. Jace fején az a kapucni kicsit fura nekem, ezt már egyébként az előzetesben is észrevettem, remélem nem azért van, mert Jamie haja rendezetlen meg ilyenek (mint általában lenni szokott) és hogy ezt eltakarják. Nem igaz, hogy nincs valami fodrász, aki normálisan hajat varázsol Jamie-nek... Alec meg... hát nem tudom... itt kicsit háttérbe szorul, ezt a képet Jace és Izzy uralja egyértelműen.

Ami viszont jó hír, hogy már egyre kevesebb idő van augusztusig a film premierjéig, csak győzzük kivárni. Én a karakterfotókat várom nagyon, remélem azok is hamarosan kijönnek majd. :)

5 megjegyzés:

  1. Juj, ez a triós kép nagyon jó! :))
    Jamie-nek jól áll a kapucni, legalább eltakarja a szénakazal haját. Egyetértek veled, mert tényleg ráférne egy normális fodrász. :D
    Alec tényleg kicsit a háttérbe szorul, de hogy őszinte legyek, ő engem nem is érdekel. :P Izzy viszont annál inkább, nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja szerintem is... és Jamie haja néha tényleg úgy áll, mint a szénakazal.
    Az a szomorú, hogy engem érdekelne Alec és már előre látom, hogy el fogják rontani szegénykét, Kevin Zegers nem volt valami tökéletes választás a szerepre, és én tényleg nem akarom előre leszólni, mert még nem láttam a filmet, de ő nagyon kiüt a többiek közül. Talán megbékélek vele, ha jól hozza a karaktert és ha Godfrey-val meglesz köztük az, aminek lennie kell. Már előre félek a Malec jelenetektől, na de mindegy, nem pánikolok előre. Majd ha láttam a fimet, akkor kritizálhatom, addig viszont nem nagyon akarom.
    Ja és Izzy-t én nem annyira kedvelem még az elején, mert egy kényes kis libaként viselkedik, de úgy a 4. résztől kezd megváltozni és szerethetőbbé válik. Mikor már kezdenek Simon-nak összejönni. Nagyon aranyosak együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megtudtam, hogy Kevin Alec lesz, nem voltam odáig. Eleve nem csípem Kevint, de most hátha ennek a szerepnek hála javul köztünk a kapcsolat. :P Nekem ő ránézésre tiszta Alec, bár nehéz rámondani, hogy kinéz egy tininek.
      Malec - uhh, már előre látom a sok negatív hozzászólást, hozzáállást, hiszen kevesen tolerálják a melegek kapcsolatát. :/
      Izzy - nem tudom miért, én bírom a csajt, és ha később jobb fej lesz, akkor örülök. :)

      Törlés
    2. Hát igen, bár Malec-et mindenki szereti, így szerintem nem lesz nagy melegellenesség. Amerikában toleránsabbak az emberek, mint nálunk, de reméljük itt se kelt ez majd olyan nagy visszhangot. Szerintem inkább a vérfertőzéses dolog miatt lesznek kiakadva a beavatatlan filmnézők, inkább majd azt fogják negatívnak tekinteni.

      Törlés
    3. Tényleg, mondasz valamit.
      Juj, lesz ám súrlódás a beavatottak, meg a beavatatlanok között.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...