2012. febr. 28.

Thor


Korábban nem sok mindent tudtam erről a képregény történetről, de miután megnéztem a filmet és utánakerestem a neten, teljesen kiokosodtam Thor világának a történetéből. Tetszett ez a film, szerintem a tavalyi nagy képregény film dömping közül, ez sikerült a legjobban, nekem nem jött be sem a Vasember, se a Hulk filmek, se az Amerika Kapitány, se a Zöld Lámpás, még ki tudja mi minden volt… de a Thor elnyerte a tetszésemet.

Holott a történet nem olyan egyedi, de mégis azok az apró kis poénok, ez a teljesen új világ, mind-mind azonnal megtetszett, jókat nevettem Thor a halandókkal és a világukkal való ismerkedésén. Jane vagy kétszer is elüti, mert pont mindig a kocsija mögé áll. Vagy mikor Thor beállít egy állatkereskedésbe és lovat szeretne venni, de az eladó közli vele, hogy ők csak ilyen kis háziállatokat tartanak, akkor Thor azt feleli, hogy adjon valamit, amit megülhet… ezen jót nevettem mikor elsőnek láttam a filmet.

Külön tetszett, hogy a film végül is Thor felnövéséről és jellemfejlődéséről szól, hogyan válik abból az önelégült, pimasz és nagyképű fiúból, érett, felelősségteljes és a gyengéket védelmező férfivá, egy igazi hőssé.
A színészekkel sem volt semmi gondom, mindenki pont illett arra a szerepre, amit játszott, Chris Hemsworth mintha csak Thor-nak született volna, a Loki-t alakító színész is el lett találva, akinek amúgy már nem jut eszembe a neve. És hát Anthony Hopkins… hát ő minden filmjében csodálatos, most is szerettem… egyedül Jane karaktere volt számomra kicsit lapos, de hát mindig ez van a képregény hősök szerelmével, nem nagyon csípem őket, mert csak azért vannak, hogy később meg kelljen menteni őket, ami már a nem tudom hányadik filmnél, kezd unalmas és elcsépelt lenni. Jó, itt tulajdonképpen nem Jane volt a megmentendő személy, de nekem akkor is felesleges volt… holott Natalie Portman-t nagyon szeretem, ebben a filmben nagyon felejthető volt… (nem úgy, mint A másik Boleyn lányban!!!)

Összességében ez egy tipikus vasárnap esti mozi. Aki szereti a képregény filmeket, az akciót és a humort, az mindenképpen nézze meg egyszer, mert elsőre szerintem mindenkinek szórakoztató lehet. Az már más kérdés, hogy ez nem egy olyan film, amit többször is meg akarunk majd nézni egymás után… azt a szintet azért nem éri el… de egy kellemes hétvégi délutáni filmnézésre szerintem nagyon is alkalmas…
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ba43sn5zAHA
10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...