2012. jan. 25.

2012 legjobban várt filmjei


2012. bővelkedni fog olyan filmekben melyeket én személy szerint kifejezetten várok. Most ezeket szeretném felsorolni a teljesség igénye nélkül, néhány személyes megjegyzéssel ellátva arra vonatkozóan miért várom az adott filmet... alatta pedig linkelem a trailereket... akkor lássuk! Ha már megnéztem a filmeket akkor természetesen véleményt is írok róluk folyamatosan...

1. Underworld 4- Ébredés (Underworld 4 - Awakening)

Bemutató: jan. 26.
Erre kell a legkevesebbet várni, csak alig egy napot, ami a legjobb az egészben. Kíváncsi vagyok, hogyan fogják megújítani ezt a történetet, bár az nekem nem tetszik, hogy a vámpírok és lycanok (farkasemberek) ezentúl nem egymás hanem az emberek ellen fognak harcolni... az Underworld filmeknek éppen az volt a lényege, hogy a két sötét faj egymás ellen küzd a régmúlt sérelmeiért... várom ezt a filmet... kíváncsi vagyok mit tudnak még kihozni belőle... de remélem nem fogják elrontani ez eddigi triológia sikersorozatát...
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=U8zPhd8pzpM&feature=related





2. Az éhezők viadala (The Hunger Games)

Bemutató: március 22.
Ez egy számomra teljesen új történet amit véletlenül fedeztem fel az új megjelenések között. Könyvből készült film és mindenki azt mondogatja, hogy akár az új Twilight is lehet belőle... mármint a sikereit tekintve... ez persze nem vámpíros történet, hanem egy teljesen más típusú fantasy. Nem olvastam a könyveket és szerintem a film megjelenéséig nem is fogom, ha a film tetszett akkor talán utána pótolom a lemaradásomat... a könyvek rajongói sokat várnak ettől a filmtől... és be kell vallanom a trailer-re és az interneten található leírások alapján nekem is tetszik a film története... harc a zsarnoki rendszer ellen, egy játék melynek a végén megváltozik egy egész ország élete... ez egy triológia és ha az első film sikeres lesz, akkor gondolom a másik két könyvet is megfilmesítik, így a következő években sem szenvedhetünk hiányt Panem világából...
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=Bv9ni-qCbSs&feature=related

3. Bosszúállók (The Avengers)

Bemutató: április 26.
Hát erről nincs mit mondani, mivel lány létemre imádom a szuperhősös történeteket így egyértelmű, hogy nagyon várom a film megjelenését... külön-külön nem annyira szeretem ezeket a hősöket - kivéve Thor-t, az ő saját filmje nagyon tetszett, a többieké nem annyira :( - de ez a trailer annyira jól sikerült, hogy mikor elsőnek megláttam azonnal kedvem támadt megnézni... hátha együtt valami jót hoznak össze.... az első bosszúállók között itt lesz Vasember, Amerika kapitány, Hulk, Sólyomszem, a Fekete Özvegy és persze Hulk, a fő ellenfél pedig Thor gonosz testvére, Loki lesz... :)

Trailer1.
http://www.youtube.com/watch?v=ARXKs1083QY
Trailer2.
http://www.youtube.com/watch?v=GAVJrwVe5FQ


folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...